Bloggen maar!
Dit is de blog van en over De Contentmakers. De Contentmakers komt voort uit Kuipers Marktonderzoek en Marktbewerking dat zich sinds 2006 richt op “no-nonsense marketing- en verkoopondersteuning voor technische en industriële bedrijven”. Omdat Kuipers MenM meer en meer ook de digitale marketing van haar opdrachtgevers ging verzorgen is besloten om deze activiteiten onder eigen vlag van De Contentmakers aan te bieden. Zo kan de opdrachtgever voor marktonderzoek en marktbewerking terecht bij Kuipers MenM en voor digitale marketing bij De Contentmakers; ieder bedrijf zijn eigen specialisme en herkenbaarheid, maar in combinatie erg compleet.
Wat doen we dan bij De Contentmakers?
Bij Kuipers Marktonderzoek en Marktbewerking staat bewust de term “no-nonsense” hoog aangeschreven (oftewel ook wel GBV Gezond BoerenVerstand genaamd) dus dit is in een notendop wat we doen: De Contentmakers maakt content (tekst, foto’s, video’s) voor de maakindustrie om ervoor te zorgen dat de juiste potentiële klanten zich melden (dit is het doel, content is slechts het middel).